Hvorfor skal jeg fortælle Letpension om mit helbred?

Letpension har brug for at kende til dit helbred, så vi kan give dig en løsning, der passer præcis til dine behov. Praktisk foregår det ved, at du svarer på en række spørgsmål på vores elektroniske helbredsportal, inden rådgivningen går i gang.

Hvad skal der ske inden mødet med min rådgiver?

Når du aftaler et møde med din lokale rådgiver i dit pengeinstitut, bliver du bedt om at svare på en række spørgsmål om dit helbred.  Gennem vores elektroniske helbredsportal kan du i ro og mag besvare spørgsmålene. Din rådgiver må ikke hjælpe dig eller vide, hvad du svarer. Alt hvad du oplyser, forbliver mellem dig og Letpension. Rådgiveren får kun at vide, hvilken løsning, han sammen med dig kan skabe på baggrund af dine svar. Indholdet af dine svar får din rådgiver altså aldrig at se.

Brug for hjælp? 

Ved at klikke på linket herunder, får du en detaljeret vejledning til, hvordan du får adgang til vores helbredsportal, og hvordan du bedst muligt besvarer spørgsmålene.

Har du brug for hjælp til at besvare spørgsmålene eller har du spørgsmål til resultatet af dine svar, kan du kontakte os på telefon 7026 2630.

 

Vejledning til besvarelse af spørgsmål om dit erhverv og dit helbred

 

Hvad giver jeg tilladelse til?

På helbredsportalen beder vi om din tilladelse til, at vi må informere din rådgiver om, hvilken løsning, du kan få fra Letpension. Til sidst skal du bekræfte, at de oplysninger, du har givet os, er fyldestgørende.

 

Letpensions helbredsportal

Her finder du Letpensions helbredsportal, hvor du kan svare på spørgsmål om dit helbred.

Helbredsportal
Letpension.dk